Rondreis door Azië - Reisverslagen van Jeske de Boer - WaarBenJij.nu Rondreis door Azië - Reisverslagen van Jeske de Boer - WaarBenJij.nu

Rondreis door Azië

In het komende jaar ga ik samen met m'n maatje Sanne een rondreis door Azië maken. Het beginpunt is Nepal, waarna we zullen doorreizen naar India. Hier zullen ongeveer ook onze wegen scheiden en ga ik zelfstandig verder backpacken. De hele reis ligt nog erg open, maar ik zou ook graag Vietnam, Laos, de Filipijnen en Indonesië bezoeken! De duur hangt natuurlijk af van wanneer het geld op is.. maar ik hoop 10 maanden weg te kunnen!
Let's go!! Ik kan niet wachten :)

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2018

Afscheid nemen en solo verder

12 Juli 2018

Terug in Sri Lanka en bijzonder mooi Maleisie

19 Mei 2018

Noorderlijke hoogtepunten en Goa's stranden

26 April 2018

India, where to start?

08 April 2018

Nepal, I'll be back
Jeske

Mijn naam is Jeske, 21 jaar en klaar voor een groot avontuur! Na het behalen van mijn diploma kon ik dan eindelijk het gene doen wat ik altijd al heb willen doen: een lange reis maken! 4 februari heb ik samen mijn goede vriendin Sanne een enkele reis naar Kathmandu geboekt. Na Nepal zullen vele andere landen in Azië volgen! Ik zal proberen regelmatig een blog te schrijven en foto's te plaatsen! Leuk dat je me gaat volgen!!

Actief sinds 13 Jan. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8862

Voorgaande reizen:

04 Februari 2018 - 31 December 2018

Rondreis door Azië

Landen bezocht: